Veckans träning

Jag startade veckan med en lättare förkylning, så jag har tyvärr fått hålla mig hemma under veckan som har gått. Jag tror att det kan ha varit Spring Cross som gjorde mig sjuk och jag fick det bekräftat i en löpartidning jag läste i veckan. Man ska nämligen undvika att åka t-bana/buss efter att man sprungit ett lopp. Detta eftersom imunförsvaret är lite nedsatt när man tagit ut sig... Så nästa gång tar jag cykeln! Men ikväll blir det träning och jag tänkte börja med en lite kortare löprunda eftersom jag inte tränat sedan loppet i lördags. Gud vad jag längtar, var så avis på alla löpare i måndags när jag satt och solade i tantolunden. Får se om jag springer en sväng där, eller så blir det den gamla vanliga rundan till trekanten och tillbaka.

Här är iallafall veckans träningspass:

Torsdag: Löpning - Kortare pass i lite snabbare takt (5-6 km)

Fredag: Vila

Lördag: Militärträning 2-timmarspass

Söndag: Vila

Nästa vecka kan jag förhoppningsvis träna som vanligt.

Någon som ska träna ikväll?


Kommentarer
Postat av: Suzan-Niketävling på bloggen!

Är grymt irriterad på min förkylning just nu! :(

2011-10-10 @ 14:24:26
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0