Vad jag pratar om när jag pratar om löpning

Jag hade en liten överraskning som väntade mig på hemvägen. Ett litet paket till mig själv innehållande lite böcker av olika slag. Bland annat har jag beställt hem "Vad jag pratar om när jag pratar om löpning" skriven av Haruki Murakami. Murakami har skrivit många otroligt bra böcker men denna gång ger han sig på konsten att beskriva vad han känner för löpning. Murakami har själv sprungit över 20 marathonlopp... Imponerande!

Det ska bli mycket spännande att läsa en skönlitterär bok om löpning, jag vet inte om jag sett något liknande förut. Ska självklart återkomma med en rapport.

Någon som läst den?

Nej nu ska jag försöka leta upp något gott recept, är sugen på att baka något.

Hoppas ni alla får en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0