Ny utrustning

Det blev en liten paus från bloggen. Jag trivdes inte riktigt på spotlife så det slutade med att jag tröttnade på att blogga. Men nu har jag hittat tillbaka hit till blogg.se som har en (tycker jag) mycket enklare bloggportal.

Jo, vad har hänt sedan sist då? Jag har hunnit med en resa till New York, någon som vill se lite bilder? Samt fått tag på lite ny träningsutrustning. Den ena var en påskpresent jag fick av min sambo. En GPS/pulsklocka en garmin forerunner 305. Otroligt bra klocka med stor display och bra enkla menyer. Den kan jag verkligen tipsa om för de som aldrig tidigare använt en löparklocka. Jag har själv aldrig gjort det och kom in i den ganska snabbt. Igår testade jag att träna med puls för första gången. Ett intervallpass blev det och otroligt jobbigt var det. Detta är något jag vill lära mig mer om så jag ska försöka leta upp någon bra bok om pulsträning. Någon som har förslag på bra böcker inom detta område?

Min nya Garmin forerunner 305

Min nya Garmin forreunner 305


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0