Veckans utmaning: Bea

Med inspiration från dagens avsnitt av Sveriges mästerkock presenterar jag veckan utmaning. Att tillaga sin egen bea, altså bearnaisesås. Helt från början, utan fusk. Jag tycker väldigt mycket om att laga mat men känner att jag vill utvecklas lite och göra något lite annorlunda som jag inte testat förut

Om ni vill haka på utmaningen är det bara att maila mig en bild av er egentillverkade bea, (gärna under tillagning) så publicerar jag dem på bloggen. Maila mig senast söndag kväll.

Lycka till :)

Förresten, vilken sjukt bra Mat-tv kväll det är på onsdagar. Det börjar med Sveriges Mästerkock 20.00, repriser av Vad blir det för mat 21.00 och sedan Jamie Olivers middag på 30 minuter 21.30. Bra tips för er som gillar mat och tv som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0