Vårkänslor?

Då var vi inne i Mars, äntligen tycker jag som har väntat länge på att våren ska komma till Stockholm. Dock ligger ju fortfarande snön kvar på marken men det är mycket ljusare när man går hem från jobbet och det är inte lika många minusgrader längre. Jag längtar efter att få ta mig ut i joggingspåret på riktigt och verkligen starta min träning inför Berlin Marathon som går av stapeln i slutet på September. Snart är det nog dags för det... visst kan man springa på vintern också, men jag har inte tillräckligt bra utrustning för det.

Idag ska jag ju som sagt testa på lite utomhusträning med Nordic Military Training, ska bli kul att se vad de har för upplägg på träningen. Jag önskar mig mycket kondition idag... och såklart lite styrka!

Är det någon som börjat ta sig ut i löparspåret? Eller som kanske har hållit igång löpningen hela vintern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0