Hellasgården




Oj, vilken underbar dag jag har haft. En låååång promenad blev det, borta vid hellasgården i Nacka. Jag har aldrig varit där på vintern förut så det var kul att testa något nytt. Det var lite "fjällstämmning" där med doft av grillkorv och mycket människor som vintersportade på olika sätt. De hade uthyrning av skridskor samt bra spår för längdskidor och en lite enklare restaurang. Jag kan absolut rekommendera att åka dit, det var mycket fin omgivning att promenera i och de har även bastu om man vill det. Nej nu blir det vila och sen middag hos vänner.

Någon annan som varit ute och rört på sig i solen?

Kommentarer
Postat av: jenny

Härliga bilder:) Jag var också ute & knallade, blev till & med lite röd i ansiktet! Vååårfeelings! ;)

2011-03-06 @ 17:44:39
URL: http://ltg.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken fin blogg du har Mikaela. Den kommer jag att fortsätta läsa :) Hoppas allt är bra med dig! /Maria

2011-03-07 @ 13:38:42
URL: http://mariaoelliott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0