Dagens träning - Militär


Den snygga västen har man på sig under passet. Jag trodde att grön betydde nybörjare. Men det var tydligen medelgruppen. Inte så konstigt att det var lite kämpigt.


De nya träningstightsen, snygga va?

Och en liten bonusbild med gumman...

Alldeles nyss hemkommen från ett pass militärträning. Dagens pass var inte lika tufft som det jag var på i ftorsdags men ändå väldigt jobbigt. Det var nog på gränsen till vad jag orkade med medan förra passet var mer än jag orkade med. Jag gillar verkligen denna träningsform då jag tar ut mig mycket mer än om jag hade varit själv. Sen är det väldigt kul att få leka militär...

Idag blev det mycket löpning men också en hel del styrka. Det var ett ganska blandat pass med benböj, plankan, armhävningar och andra ganska klassiska övningar. Så nu har jag deckat i soffan och jag kommer nog att stanna här hela kvällen.  Jag använde förresten mina nya löpartights som jag köpte i lördags och det var jätteskönt då de var mycket varmare än de jag hade på mig förra passet. Dock åkte de också ner under träningen så jag fick hålla på och dra upp de hela tiden. Jag undrar om det ens finns någon modell där det inte blir så. Eller det kanske beror på träningsformen, om man går ut och springer åker de nog inte ner. Men det blir nog enklare i vår och i sommar när man kan ha lite mer variation i träningsgarderoben.

Godnatt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0